BODY DETOXIFICATION

Detoxifie the body! Forget about the long-term cleaning for which starve. A glass of water with lemon every morning will help you to kn...

Wednesday, December 24, 2014

WORKOUT PLAN I RUTINSKI PROGRAM





Krenite sa realizacijom vasih ciljeva  Workout.rs bice vasa motivacija!




   Korak po korak dizajnirajte vas trening program koji ce dati najbolje rezultate vama,vasem telu na osnovu vasih mogucnosti,nivou vaseg iskustva vezbanja,vaseg rasporeda i vasih konkretnih ciljeva.


    Ono sto morate znati pre nego pocnete je:








Koji su vasi fitnes ciljevi
Izgradnja misica
gubitiak masti
Tvrdoca i tonus misica
Povecanje snage
Poboljsanje izgleda
Biti ''u formi''
Poboljsanje zdravlja
Ili neka kombinacija stavki sa ove liste
  
    



        Da li vam je potreban :
  •  pocetnicki
  •  srednji
  •  ili napredni trening  

                         KAKO KREIRATI EFIKASAN WORKOUT PLAN


   Da bi sto brze dosli do efikasnih rezultata,brzeg rada uz maksimalne rezultate preci cemo preko svih presudnih i sastavnih delova dizajna rutinskog treninga,spojiti svaki aspekt zajedno sto je najbolje moguce.Evo kako:


    
  
             SEDAM KORAKA O UVODJENJU WORKOUT RUTINE U VAS ZIVOT




  1. Izaberite vase ciljeve i trening status    
    Pre nego sto mozete bilo sta da uradite treba da odlucite zasto Vi trenirate.Koji su vasi ciljevi?Izgradnja misica?Gubitak masti?Povecanje snage?Zatezanje? Sta god da je morate to znati unapred.Koji je status vaseg treniranja...pocetnicki,srednji ili napredni?Mnogi aspekti vaseg treninga bice skrojeni na osnovu nivoa vaseg znanja i trening iskustava i na osnovu vaseg odredjenog cilja da bi bili sto je moguce vise efektniji!    

     2.  Trebate znati koja je Vasa idealna weight trening frekvencija     
    Vasa weight trening frekvencija odnosno ucestalost vasih treninga ne odnosi se samo na to koliko cete cesto trenirati,vec i koliko cesto ce te trenirati odredjene grupe misica,odredjene delove tela tokom nedelje.  
      
     3.Izaberite vas workout plan i raspored koji je idealan za vas

    Kada shvatite koliko cesto je za vas idealno da trenirate,sledeci korak je da napravite sebi raspored koji trebate uklopiti u vase dnevne aktivnosti i zivot.  

     4.Pronadjite idealnu jacinu vaseg weight treninga 

    Jacina treninga bazicno se odnosi na to koliko tesko radite,znaci koju tezinu podizete i koliko je ta tezina za vas teska ili laka i koliko puta cete biti sposobni da je podigete.

    5.Pronadjite koji je vas idealni weight trenign opseg ili volumen

   Vase mogucnosti weight treninga,koliko posla uradite,koliko mnogo vezbi,setova i ponavljanja uradite po grupi misica,po treningu i nedeljno. 

    6.Izaberite vezbe i propisno ih izvrsavajte  

    Jednom kada znate koji je volumen vaseg vezbanja,sledeci korak je da izaberete idealne vezbe i da ih primenjujete propisno u svom workout programu..

    7.Uverite se da to funkcionise

    Krajnji korak donosi svih sest prethodnih koraka zajedno uz sve svoje zahteve koji moraju biti u svom redu da bi sve funkcionisalo.Posebno morate biti istrajni,kretati se ka ostvarenju svojih ciljeva uvoditi dodatne forme,planove,kao sto je dijeta koja ce vam biti od koristi u postizanju dobrih rezultata.