BODY DETOXIFICATION

Detoxifie the body! Forget about the long-term cleaning for which starve. A glass of water with lemon every morning will help you to kn...

Thursday, February 26, 2015

Da li ste znali da je TTVI~ EKSTRA EFIKASNI TRENING,koji ce vas najbrze dovesti do zeljenih rezultata!

Delotvoran trening za brzo i efikasno gubljenje masti i izgradnju misicne mase


  Tezinski trening visokog intenziteta-kapilarizacija-jedan je od najpoznatijeg modificiranog klasicnog tezinskog treninga,kreiranog u cilju gubljenja masti.Ima znacajnu ulogu u ubrzavanju bazalnog metabolizma,poboljsavanju aerobnog kapaciteta i sagorevanju samih kalorija.Vezbanje ovom metodom podrazumeva izvodjenje nekoliko razlicitih vezbi zajedno (superserije ili gigantske serije).Ponavljate ih odredjeni broj puta,odredjeno vreme i bez odmaranja.Ovaj trening utice na misicnu izgradnju,ubrzavanje metabolizma i gubljenje masti uz niskokaloricne dijete.


 -Vec nakon 36 sati ubrzava se metabolizam

 -Gube se masti                                              

 -Izgradjuje se misicna masa

 -Umanjuje se skladistenje masnih naslaga

 -Pojacava se misicni tonus

 -Pojacava se areobni i anaerobni kapacitet


  Da bi ovaj trening bio delotvoran morate ispostovati svaku seriju vezbi ,svako ponavljanje,kako bi intezitet bio visok tokom celog treninga.Morate uloziti veliki napor.

  Kapilarizacija ili tezinski trening visokog intenziteta se preporucuje :


  - onima koji zele da poboljsaju metabolizam

  - onima koji zele brzo da se otarase masnih naslaga na svom telu

  - onima koji zele da odrze misicnu masu a izgube sto vise masti

  - onima koji zele da poboljsaju aerobnu izdrzljivost

  - onima koji zele da poboljsaju anaerobnu izdrzljivost  

  - onima koji se profesionalno bave sportom poput boksa,MMA,fudbala,kosarke itd ,u cilju poboljsanja izdrzljivosti.



 Za ovaj trening potrebno je prilagoditi ishranu,potrebno je aktivirati celo telo,ako je cilj gubljenje masnoce workout plan ce izgledati ovako:


 -1 dan:tezinski trening maksimalnog intenziteta 45 minuta

 -2 dan:HIIT(Intervalni trening visokog intenziteta)25 min;Kardio

 -3 dan:umeren kardio 45 min;oporavak misica i poboljsavanje aerobnog kapaciteta

 -4 dan:TTMI-Kapilarizacija 45 min;

 -5 dan:HIT 25 min;kardio maks. intenziteta

 -6 dan:odmor-cilj je gubitak masti uz zadrzavanje misicne mase