BODY DETOXIFICATION

Detoxifie the body! Forget about the long-term cleaning for which starve. A glass of water with lemon every morning will help you to kn...

Sunday, February 7, 2016

TRENING JEDNOM NEDELJNO-PREDNOSTI I MANE


TRENIRATI ODREDJENE  MISICNE GRUPE JEDNOM NEDELJNO :

          Primer 1                                                             Primer 2                                                               

Ponedeljak: grudi i tricepsi                                            Ponedeljak:grudi,ramena,tricepsi
Utorak: ledja i bicepsi                                                    Utorak:Odmor                                

Sreda: Odmor!                                                                Sreda:Noge I Trbusnjaci                

Frekvencija treningaBEST FITNESS GIRLS
WATCH   EVA  ANDRESSA 

Cetvrtak: Ramena i trbusni misici                                  Cetvrtak: odmor                           

Petak: noge                                                                      Petak:Ledja i bicepsi                      

Subota: odmor!                                                                Subota: odmor                               

Nedelja: odmor!                                                               Nedelja: odmor                               

                                                                                                                                                     
   

  Kao sto vidite ovi primeri trening podela vezbi pokazuju koliko cesto trenirate odredjene delove tela tj misicne grupe nedeljno.Znaci svaka grupa se trenira samo jednom nedeljno i zato ovaj nivo spada u prilicno nisku formu frekvencije tezinskog treninga.

   Kljuc uspeha jedno-nedeljne trening frekvencije je osigurati dobre rezultate dovoljno ispravnim trening stimulansom kroz taj jednonedeljni trening. Jedna od zamki treniranja svake misicne grupe jednom nedeljno je to sto vi ne trenirate tako ponovo sledecih 7 dana.Ako niste ispravno trenirali, veoma je lako da vase telo izgubi to sto je postiglo tih nedelju dana.  Zato razmislite sta se desava ako prestanete trenirati neko vreme.Vracate se napocetak,rezultati lagano nestaju,polako gubite misice ,snagu ,performanse ,sve vezano za poboljsanja koja ste dobili.