BODY DETOXIFICATION

Detoxifie the body! Forget about the long-term cleaning for which starve. A glass of water with lemon every morning will help you to kn...

Thursday, November 19, 2015

KOLIKO PUTA TRENIRATI NEDELJNO~FREKVENCIJA TRENINGA




TRENIRATI ODREDJENU GRUPU MISICA DVA PUTA NEDELJNO

                            ~FREKVENCIJA TRENINGA~


FREKVENCIJA TEZINSKOG TRENINGA DELI SE U 3 GRUPE

Prva je  takozvana NISKA FREKVENCIJA ,koja obuhvata trening svake misicne grupe samo jednom nedeljno.

Suprotno od ove frekvencije je VISOKA FREKVENCIJA koja podrazumeva trening svake misicne grupe tri puta nedeljno.

I na sredini ova dva ekstrema je frekvencija koja obuhvata trening svake misicne grupe dva puta nedeljno.DA LI JE TO FREKVENCIJA KOJA CE NAJBOLJE RADITI ZA VAS???

Da bi pronasli odgovor pogledajmo najcesci primer treninga ove frekvencije!

   1 Primer             

Ponedeljak: Gornji deo tela

Utorak: Donji deo tela 

Sreda: Iskljuceno

Cetvrtak: Gornji deo tela  

Petak: Dnji deo tela

Subota: Iskljuceno \

Nedelja: Iskljuceno


Ovaj primer treninga je najcesci kod ove frekvencije treniranja.Kao sto mozete videti svaka misicna grupa /deo tela se trenira dva puta nedeljno.


To znaci da svaka misicna grupa biva trenirana svaki treci ili cetvrti dan ,sto cini ovaj trening umerenim i zato spada u umerenu frekvenciju vezbanja.

    2 Primer

1 nedelja: 

Ponedeljak: Gornji deo tela

Utorak: Slobodno

Sreda: Donj deo tela

Cetvrtak: Slobodno

Petak:Gornji deo tela

Subota: Slobodno

Nedelja: Slobodno

                                                                                                            2Nedelja:

Ponedeljak: Donj deo tela       

Utorak: Slobodno

Sreda: Gornji deo tela

Cetvrtak: Slobodno

Petak: Donji deo tela

Subota: Slobodno

Nedelja: Slobodno


U ovom drugom primeru vezbate odredjeni deo tela tri puta tokom dve nedelje,sto cini ovaj trning takodje vasom umerenom trening frekvencijom .

ROTATING PUSH/PULL 

         

          LEGS SPLIT

          Week 1                                                                                    



  1. Monday: Chest, Shoulders & Triceps
  2. Tuesday: Back & Biceps
  3. Wednesday: off
  4. Thursday: Legs & Abs
  5. Friday: off
  6. Saturday: Chest, Shoulders & Triceps
  7. Sunday: Back & Biceps

          Week 2

  1. Monday: off
  2. Tuesday: Legs & Abs
  3. Wednesday: off
  4. Thursday: Chest, Shoulders & Triceps
  5. Friday: Back & Biceps
  6. Saturday: off
  7. Sunday: Legs & Abs                            ~  ROTATING PUSH/PULL LEGS SPLIT

Trenirati svaku misicnu grupu Dva puta nedeljno ili Oko dva puta najbolje funkcionise kod sledece grupe ljudi:
Vecine populacije
Kod srednjih i naprednih nivoa u vezbanju koji hoce da izgrade misice,povecaju
snagu,zategnu se,izgube tezinu.


Kako izgubiti suvisne kilograme~Saznaj pravu istinu o dijetama i mrsavljenju....procitaj vise<<<<<